Kizlar merhaba ben ilk dogumumda yapmadigim icin bilgilendirmek istedim sizleri saglik ocagi lansinoh gogus ucu yaralari icin krem al dedi yara olusmasin uc ciksin diye ebem yikamana gerek yok masaj yap 36 37 basla dedi ben almadim salaklik edip dogumdan sonra direk yara oldu sonra kullandim cok iyi geldi ama neler cektim allah biliyor felaketti aci cekmeden almanizi tavsiye ederim