Kızlar Merhaba🙋🏻♀️
Bir zamanlar “doğurdummmm” diye post açmayı hayal ederken hiç beklenmedik anda kızımı kucağıma aldım🥰
35+1’de Cuma akşamı çok az suyum geldi, acile gittik ped takibi yapıldı, nst’ye bağladılar, ertesi gün doktorum gördü ama ‘vajinal akıntı’ denilip evime gönderildim. Hatta fitil kullandım 3 gün. O fitille akıntının geçeceğini düşünürken, gelen sıvı daha da arttı. Çarşamba gününe kadar bekledim gün geçtikçe çoğaldı, akşamına acile gittik ve gelen sıvının akıntı değil su olduğu anlaşıldı. Kontrol diye gittik apar topar doğumhaneye alındım. Spinal anestezi ile 19:50’de minnacık kızım doğdu🤲🏻
Çok az görebildim ama meleğimi prematüre olarak geçtiği için önlem amaçlı 2 saat kadar küveze alınmış bebeğim, odama çıktığımda öğrendim. Neyseki 2 gün gibi süren o 2 saat bitti ve gözyaşları ile kavuştuk birbirimize🤲🏻 Ve sonralardan gelmeyen sütüm Allah’ın bir hikmeti, mucizesi olarak o gece geldi ve kızım göğüs uçlarım olmamasına rağmen ilk sütünü emdi🤲🏻 Böylece kan şekeri düşmedi ve tekrardan küveze girmek zorunda kalmadı🤲🏻
2270 gr doğan miniğimle şimdi 11 günlük olduk. Şükürler olsun yavaş yavaş büyüyor🧿🤲🏻
Kötü anları atlattık🤲🏻
Rabbim herkese sağlıkla kavuşmayı nasip etsin🤲🏻
(Hikayemiz çok daha uzun ama özetinde özetini geçmeye çalıştım☺️)