sabr_sukur_dua Adetim 15 gun gecti 3 tane idrar testi yaptim negatif adet olmak icin duphaston kullanmalimiyim sizce bildigim kadariyla hamilelik varsa tutunmasini yoksa ise adet olmayi sagliyormus bu ilac ?
Ozge5353 sabr_sukur_dua doktora sormadan kullanma derim ki zaten adet bitiminden belli bi süre sonra baslatıyor sen o günü suan gecmissin bencs gidip bir muayne ol derim neden geciktiğine baksınlar