10 haftalık hamileyim düşük tehlikem yok. Kendi ailem uzakta yaşıyor. Camlarımın silinmesi lazım ama kime sorsam 9 ay silemezsin diyor. Sadece 2 camım dışarıda diğer camlarım balkonda hep. Siz naptınız? Doğuma yakın mutfak dolaplarım falan da silincek. Ablam yanıma gelcek yardıma son zamanlar ama her işi de ona yaptırmak istemem çünkü benim evim çok büyük ne yazıkki tek başına baş etmesi çok zor🙄