Kızlar burnum ilk zamanlar haftada bi iki kez kanardı ciddiye almazdım şimdi her gün kanıyo böyle yoğun her yeri mahvetcek kadar değil ama kanıyo yani baya dışa vurmuyo içten kanayıp kuruyo kanadığını hissedip peçete tutuyorum o anda baya kan oluyo peçete, yaşayan var mı bu durumu neden kanar dün acile gittim pıhtılaşma var mı diye baktı yokmuş bol suyla yıka diyo bu dönemde de KBB’ye gidesim yok napcamı bilemedim 🥺