Ogi34 Kızlar 33 gün önce sezeryan ile doğum yaptım ilk günler kanamam çok normaldı sonra azaldı kahve rengi leke ye döndü çamur gibi bitti ha bitecek dersen 3 gündür aşiri kanamam oluyo normalmi acaba adetmi oldum lütfen yardımcı olun doktora gitmelimiyim
Burcinisp88 Ogi34 ben 40ım cıkınca direlt regli olmuştum ama bence siz yinede doktorunuza söyleyin. Ne olur ne olmaz
cloverart Ogi34 40 çıkınca doktor zaten muayeneye çağırıyor çağırmadıysa bile siz gidin kesinlikle. Bir sıkıntı olacağını zannetmiyorum düzenli düzensiz kanamalar hep oluyor. 2 sezeryan geçirdim. Birgün dolu dolu olup birgün hiç yoktu kanama.
Kardelen_nm Ogi34 benimde ilk günler çok gelip sonra azalmıştı 40 çıktıktan sonra kanamam çoğaldı büyük ihtimal adet kanamasıydı bir haftada öyle sürdü bitti
Myssr Ogi34 40 cikmasi illa 40 gun surmez. Lohusalik halinin azi yoktur ama cogu 40 gundur 7 gunde olabilir 10 gunde 30 gunde 40 gunde
Ogi34 cloverart teşşekkür ederim canım 3 gündür 5 dakikada bi üstüm batıyo artık kafayı yiyecem durmak bilmiyo😣yarın gidecem İNŞALLAH