Son haftamdayım kızlar bu gece nerdeyse yatamadım zaten gece uykularım kaçmıştı bu gece kaburga ağrısı rahat nefes alamama ve genel olarak karında ağrılar dan dolayı dönüp durdum ve mide bulantısı yaşıyorum neye baksam midem bulanıyor kahvaltı yapamadım iştahsız ve halsiz hissediyorum kendimi ve genel olarak rahatsızım sizlerde de bu durum var mı geçmesi için bişey yapıyor musunuz yada artık doğum zamanı mı geldi diye düşünüyorum 1 2 güne kadar olur mu