Gizem93- Her sabah kalktığımda kahvaltıyı hazırlayana kadar tansiyonum düşüyor açlıktan sanırım. Bayılacak gibi oluyorum. Kalkar kalkmaz ne yemeliyim sizce beni kendime getirecek? Siz neler yapıyorsunuz?
Kalbimm55 Gizem93- ben muz yiyorum canm Sende muz elma Mandalima varsa bir tane ye Enerji veriyor iyi oluyo
sherlock_anne Gizem93- bir dilim ekmeğe kaymak ve bal sürüyorum. Hem ekmeğin tuzu tansiyonumu dengeliyor. Hemde bal o an açlık şekerimin düşmemesini sağlıyor. Kızıma kahvaltısını yaptırıp yatırınca ancak bu saate kalıyor çünkü benim kahvaltım
MeLy90 Ben hemen bir tane muz yiyorum. Beni kendime getiriyor. Yoksa benim de başım dönüyor maalesef.
Mommmyyy Kuru incir , kayısı, ceviz, badem. Bunlardan ikisini yiyorum hem tansiyon için hem de kabız olmayayım diye