Günaydın anneler 👋
Belki hatırlayanlar olur perşembe günü bebek hareket azlığı ile hastaneye yatmıştım ve o günün sabahı şeker tesi yaptırdım.
Akşamına sonuç almaua gidince yatışım oldu tuhaf bi şekilde.
Her neyse şeker testini merak edenler vardı benim gibi sormak istedikleriniz varsa cevaplarım🤗🤗
İki kere vajinal muayene oldum alet ile yatışım yapıldığında ve doktor eliyle kontrol etti sanırım bu da çatı muayenesi oluyor onu da bir anda olmuş oldum…
26+3 olduk şükür iyiyiz, aklınıza gelen olursa belki faydam olur ☺😍
