Kizlar hamileligimin 34. haftasindayim ve ikinci erkek bebegimizi bekliyoruz. Ilk oglumuzun adi: Oğuzalp. Henuz bir isim bulamadik. Onerilerde bulunabilirmisiniz? Cok modern isimleri sevmiyorum. Bir kac isim var aklimizda ama hic birinde esim ve ben ayni anda iste bu olsun diyemedik. Ben Metehan ismini cok begeniyorum, esim ise Burak. Baska onerileriniz varmi?