Nneslihan Sevgili anneler, özellikle sorum Düzce’de yaşayanlar için. Detaylı ultrason çekimini nerede, kime yaptırdınız, memnun kaldınız mı ve ne kadar ücret ödediniz? Teşekkürler şimdiden ♥️
momyrosy Nneslihan detaylı ultrason için önce güneş tıpa gittim radyolog yaptı orada güzelce baktı memnun kalmadım diyemem yalnız kendi kadın doğum doktorum riskli gördüğü için perinataloğa yönlendirdi. Bunun için de üniversitede perinataloğa gittim ikisi için de ayrı ayrı ücret ödedim anlayacağın. Üniversitede herhangi bir şeyi atlamamak adına en kötü tabloyu seriyorlar ortaya bu da hamilelik psikolojisiyle birleşince bir travma oluşturuyor malesef 🥺 benim sana nacizane tavsiyem izmitte özel perinatalog a git imkanın varsa hem ayrı ayrı uğraşmazsın hem de için daha rahat olur. Umarım sonuçlarınız sıkıntısınız olur ☺️
Rainyellow Nneslihan çağsu da yaptırdım fiyatı 500 TL idi çok memnun kaldım yeni yılda fıyat değişikliği oldumu bilmiyorum arayıp sorabilirsiniz