Nurcakmakk bence gidin ben de 12.haftada az az başladı kanamam 4.günde falan birden çoğaldı kasık larda da ağrı oldu direk doktora gittik progestan kullanıyordum zaten dozunu arttırdı ve plesantanın aşağıda olduğunu, hiç kalkmadan yatıp dinlenmem gerektiğini söyledi. o şekilde bir hafta daha kanamam devam etti sonra lekelenme ye döndü 20 gün kadar yattım şuan daha iyi leke falan yok ama hala yukarı çıkmadı ufaktan hareketlenmeye başladım ben ama yine de dikkat ediyorum yukarı çıkmasını bekliyoruz 🙏