Papatyadelisi 14 haftalık hamileyim ,2 gündür karnımı içeri çekiyorum arada istemsizce zararı var mı 14 haftalık bebek karında mı oluyor rahimde mi korktum zararı olur mu bebeğe?
bus91 Papatyadelisi göbegım var psikolojisiyle uZun sure karnı içerde mı gezerdın öncelerı ordan kalma alışkanlıksa şimdi belkı zarar vermez ama bebek biraz daha büyüyunce sıkışabılır canım sırt ustu bıle yatmayın sıkışmasın derler ya ordan düşün
Papatyadelisi bus91 aliskanligim yoktu oyle hic biranda yapmaya basladim 2 gundur ama zarari yoktur dimi daha yapmicam zaten
Ohaezgi Papatyadelisi olmaz heralde siz yine doktorunuza sorun, ama göbek çıkınca illaki bunu yapamıcaksınız zaten o yüzden sıkıntı olcağını sanmıyorum 😂
yusufbebekk447 Ben 32.haftamdayım ve mutfak tezgahında engel olunca istemsiz içeri çekebiliyorum .sonra hemen bırakıyorum unutuyorum hep
yusufbebekk447 Papatyadelisi 14 haftada karnın çıktı mı 😁😁çok erken içeri çeksen de yeri çok bence ama benimki32 hafta oldu yeri azaldı
Papatyadelisi yusufbebekk447 göbek benim kılolu bır hamişim eger bebek rahimdeyse suan ben kendı karnımı göbeğimi çekmiş oluyorum sanırım😃aynaya bakınca kendı göbeğimi görüyorum yumuşak çünkü karnım bebek karında olsa sert olurdu karnım sanırım dimi😀