Glakky1 Hiçbir sıkıntım yok çok şükür. Şuanlık rahatım, bu hafta sezeryan günümü de verirse doktor kızıma kavuşmama az kaldıııı. 🌹🌹
Aysenur05 Glakky1 kndiniz mi istıyorsunuz sezaryn yoksa zorunlu mu ben de kndş isteğimle sezaryn olmk istiyorm bu haftalarda mı karar veriliyor
Mehtapakgl Glakky1 bende 33 oldum bugün evet son 49 😁 hedefimiz doktor 36. Haftaya kadar tutmak benim işe 37. Bu haftalarda sezaryen günü verir miki
ayseguler01 Glakky1 doktorunuza bu isteğinizi söylerseniz kararı size bırakıyor zaten ben de istedim neden normal istemiyorsun diye sordu cesaretim yok dedim 😂 insanın kendini bilmesi de güzel bir şey tabi dedi çatı muayenesi de yapmadı. Çarşamba gününe gün aldık hem korkuyorum hem heyecanlıyım 🤦♀️🌸
Glakky1 Aysenur05 kendim istiyorum normale dayanamamm. Valla öyle umut ediyorum verirse güzel olur. Pek bilgim yok açıkçası ama verir herhalde ya cok birşey kalmadı
Aysenur05 Glakky1 konuşursan veriri bnm doktorum 39 haftada demişti gebeliğin en başında sezaryn istersen 1 hafta önce diye ama bnde daha konşmadm
Glakky1 Mehtapakgl bilmiyorum kiii😂ama şöyle benim bebeğim 3 hafta önden gidiyor o yuzden verir belki hala gelişimi önden gidiyorsa
Mehtapakgl Glakky1 maşallah valla 😁bizdede kafa 3 hafta önde 😁 beden olarak 1 hafta. Ciğer geliştirici vuruldum. En son 31+3 de gittiğimde 2000 kilosu. Valla bende normal doğumu gözüm kesmiyor.
Glakky1 Mehtapakgl benim de 30. Hafta da 2.230 Du doktorum zaten böyle giderse zorunlu sezeryan olur demişti bakalım hayırlısı
Glakky1 Dorukunannesifatma aaaaa demkki veriliyor gün. Ben doktor kobtrolune gittiğimde 34 haftalık oluyorum o zaman da verir herhalde gün
Minisinannesii Ay zamanınız nasıl gecti ya of o günler çok uzak gibi geliyor gunler gecmiyo sanki 🤦🏻♀🤦🏻♀ 23+1′iz ❤
Glakky1 Minisinannesii inanın bende öyle diyordum ama göz açıp kapamayla geçti sanki gerçekten 😘 şuan da diyorum zaman geçmiyor diye ama su gibi akıp gidiyor😂
Dorukunannesifatma Glakky1 aynen bazı doktorlar 38 de bazıları 39 da alıyor sızınkı ne zaman dıcek bakalım ☺️