Tugceonur Gizemaltnr Bende böyle adet olur gibi ağrılarım oluyordu hastaneye gitmenizi tavsiye ederim rahim uzunluğunuza sancı var mı yok mu diye nst ve toko ya bağlıyorlar bende az sancı çıkmıştı doktorum yalancı sancılar başlamış ama dikkat etmek gerekiyor bol bol dinlen demişti
Gllpkr Kızlar merhaba bende bu gün 27. Haftama girdim çok şükür ama bu akşam bende bi tuhaflık var sanki bebeğin hareketleri canımı yakıyo gibi bel ağrılarım var hafiften normal mi acaba