666 Güzel anneler şeker yüklemesi yaptırdım normal denildi ama 33 haftalım şuan hastanede suyum geldi için yatıyorum ama açlık 137 tokluk 205 cıktı böyle sonradan olanlar varmı
Papatya6 666 suyunuzun gelme sebebi var mı bir anda mı oldu ? Şeker yüksekliği de yapıyor muymuş? Yoksa başka riskiniz mi vardı
666 Papatya6 yılbaşı gecesi uyurken geldi ama suyum yeterli gözüküyor ciger geliştirici felan vurdular kaçak olabilir denildi zaten erken gelmeye niyetli gibi duran yavrum var 😊😊😊 bakalım nolcak