19 haftadayım dün damacanadan su katarken belime biseyler oldu öylece kaldım hic rahat hareket edemiyorum ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum nede yürüyebiliyorum tuvalete bile zar zor gidiyorum Acilde parol vurup yolladılar başka bisey de yapamıyorum ben gibi olan var mi acaba korkmaya başladım böyle kalırım diye. Sanki bacaklarım bana ait değil aşırı belimde baskı var yatarken dönemiyorum bile çok kötü durumdayim yaşayanlar varsa lütfen tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz 😓