Herkese merhaba. İlk gebeliğim olduğu için birçok konuda tecrubesizim o yüzden bir konuda fikrinizi almak istiyorum. Beşik konusunda çok kararsızım. Yatak odasına anne yani sepet beşik almayı düşünüyorum sizce kullanışlı mıdır? Bir de ayrıca bebek odası için karyola tarzı bir şey mi almalıyım yoksa büyüyen beşik mi daha kullanışlı olur? Şimdiden teşekkür ederim.