Daha çok sorular yazacakken buraya 31+3 de oğlumu dün sabah bu saatlerde normal doğumla doğum yaptım. İki üç gündür kabızlık çekiyordum zaten hamileliğimin başından beri vardı. Kasığıma sancılar girmeye başladı Perşembe geceden cuma öğleye kadar az az olduğundan dayandım ama sonra sklasinca acil kadın doğuma geldik ve doktor yatış verdi. Saniyorum ki sadece gaz sancım var . Doktor yatrdi diye baştan kızmıştım gaz sancısndan niye yatyrm bir şurup verip yarın çıkarırız dediler çünkü doğumla ilgili hiçbir durum da yoktu nst de herşey normaldi bebwk iyiydi. Gece hiç uyumadım ve 3 de belime vuran ağrılarla ağlaya ağlaya hemşirelere gdip aşağı doktora indim ve 3 cm açılmam olduğunu söylediler ve bir odaya alındım nst bağlandı 4 gibi . Ama sürekli agliyroum dhaa çok küçük doğurmak istemiyorum diye. Ebe geldi yeniden kontrol ve sancilar dayanılmayacak gibi olunca doğum başladı herkes bir an da toplandı ve 5.13 de miniğim dünyaya geldi.Sancilar gidince kendime geldim ve tek derdim bebeğimin iyi olup olmmasydi şükür aglayişlarini duydum hiç aklimdan gtmiyo. Erken olduğundan kilosu az olduğundan kuveze alındı. Meğer Bizim oğlan kakasını yapmış ve yemiş dogumun sebebi buymuş. Midesi yıkanmış tedavilere başlanmıs. Bulunduğum ilde yenidoğan yoğun bakım olmadığından Bursa’ya özel bir hastaneye götürüldü. Bendn uzakta ve biz göremiyoruz o kadar burugum ki. Neler düşündük neler oldu. Vardır Rabbimin bir bildiği🙏bu arada oğlum 1.900 kilo 40 cm dunyaya geldi. Artık ona süt götürüp bilgi almaktan başka yolumuz yok. Uzun oldu kusura bakmayın yazmak istedim buraya. Dua edin bize lütfen 💙