Slm arkadaşlar şükürler olsun banada buraya yazmak nasip oldu
ilk başta söylemek istediğim çok zor bi hamilelik süreci geçirdim ben yediğimi kusuyordum kilo almak yerine aksine 15 kilo verdim hamilelik sürecinde
14.12.20 de gece 2 de uykudan birden uyanarak kasılmam olduğunu fark ettim neyse ara ara oluyordu bende pek ciddiye almamıştım çünkü 12.12.20 de doktoruma gitmiştim ve bana daha zaman var gelmez bu günlerde demişti
neyse tekrar uyumaya çalıştım tabi 4 e kadar uyuya bildim sonra eşimi işe yolcu etmek için uyandığımda kasılmaların asıl sancı olduğunu anladım ve her yarım saate bir geldiğini fark ettim eşime dedim en iyisi gitme sen bugün işe iyi değilim saat tutmaya başladım mesafeler kısaldıgını fark ettim ama hemen hastaneye gitmek istemiyordum o yüzden sabah 6 da artık dayanılmaz hale gelmişti sancılar hastaneye gittim orda muane ettiler nst bağladılar herşey yolunda dediler ebe dedi eğer açılma yoksa seni eve yollicaz akşama tekrar gelirsin 7 de muane etti 2 cm açılma var burda kalman gerekiyor dediler neyse üzerimi değiştim eşim covid dolayısıyla önce test yaptırdı sonuçlar temiz gelince yanıma aldılar saat 8.30 da ebe tekrar geldi 6 cm olmuştu ama artık dayanamıyorsam ağrı kesici serum taktılar ben inledikce eşim bana teselli vermeye çalışıyordu ama ben nasıl bağlıyorum yeter artık dayanamıyorum doktoru çağrın gelsin uyuştursun diye ebe geldi hayır dedi sen güçlüsün yaparsın bak tekrar muane edecem seni söz fazla uzun sürmeyecek diyerek beni ikna etmeye çalışıyor 9:15 de tekrar baktı açıklık tam 10 cm olmuş doktor geliyor hemen nefesini boşa harcama birazdan ikinmaya lazım olacak dedi doktor geldi nefesini tut ikin dediğim de ikinmaya başla dedi ve toplamda 3 ikinmayla oğlum Mehmet Asafım dünyaya geldi şuan tam 20 günlük olduk çok şükür bunları oğlum karşımda melek gibi uyurken yazmak çok güzel bir duygu rabbim isteyen herkese nasıp etsin inşallah 🙌❤️
hakkınızı helal edin biraz uzun oldu 😘❤️