kesinlikle yeterli koyulukta. çok silik çıktığı zaman hayır denebilir. ama bu koyuluk sürekli test yapan kisi zaten anlar normal değil ve koyu.ilka aynı renk olacak diye bisey yok. sadece ikinci cizgi her zamanki gibi çok silik olmamalı farkı görmelisiniz. Benimde aynı böyleydi. bende hamileliğimi bu sekilde öğrendim. regliye bi kac gün kala bu farkta sonuc alınca hiç şaşmıyor