Fatma9012 canım bormal bende 7 haftalık hamileyim benimde oluyor ve hatta doktorum her ay adet dönemin yaklaştıkça ilk 3 ayı atlatana kadar ağrın olur korkma kanaman olursa gel dedi inan bende çok korkuyorum 3 kaybim var sağa salim elimize alırız insallah