Doktorumla konuşarak 02.01.2021 suni sancıyla doğuma karar verdik.Bende kendi sancım gelmediği ve benim sabırsız olduğum için.18:00da hastanede dil altı verdiler.Ve iğne sancım yavaşdan gelmeye başladı 1sm açıklık varmış.Benim sancım 2dakikada bir 30saniye sürer.sonra bu 1dakikada 30saniye.ve 30saniye dinlenme 30saniye sancı şeklinde devam eder.20:30 gibi suyum geldi yavaşdan ve sancımın benı yoran kısmı bundan sonraydı.21:00dan sonra neredeyse 7-8kez dayanılmaz beni bağırtan sancı oldu yalnız o zaman agrıkesici istiyorum dedim.tabii ki vırmadılar inanmadılar yani bu kadar cabuk olacagina.ve tuvaletım var ben tuvalete gitmeliyim dediğinde kesinlıkle izin vermediler burda yap var o çocuk gelen dediler 21:15de beni doğum masasına aldılar .sürekli ıkınmam vardı.yanı ıkınmam durmuyordu.hiç tahmin bile etmezken kafası çıktı rahatladım bir kez daha ıkındım balık gibi kaydı 3150gram 52smoldu bebek.cok hafif dikiş düştü .atmayada bilirlerde sadece vajina genişliğini önlemek için.Hiç acıtmıyo oturma kalma tuvalete gitme.Ben hem bu platformda suni sancıdan korkmayın derdim:)Bitdi bin şükür darısı size kızlar.Önemli olan bebişiniz sağlikli olsun