Xyz123 seninle aynı durumdayım bende ama şöyle söylim hiçbir şekilde pasif veya üzgün görünme, ikidebir boşanma kelimesini söyleyememeli
bunun için ben ilk önce kavgalı değilken oturdum konuştum, aramız iyiyken yani
sonra tekrar böyle oldu ben avukat arkadaşıma boşanma protokolü hazırlattım ve buna gönderdim
şimdi artık tartışınca git diyemiyor,mesleğimiz var çok şükür çocuğum doğsa da bakarım
ki şu da var, kavga sebepleri saçma, yoksa anlaşamıyoruz bitsin derim ben de, o da öyle tabi
bu sorunların zamanla aşılabileceğini düşünüyorum o yüzden bitirmedim, aksi halde bitirirdim