NebahatBoncuk Kizlar 18+5 gebeyim. Bugun rahimde zobklama tarzi batma tarzi agrilarim var bebek buyudugu icin olabilir mi normalmi kizlar.
NebahatBoncuk Anne18 ya ins oyledir özellikle de rahmin sol tarafina dogru agri oluo ins gecer. 4 evlat kaybettim bu 5. Cok korkuyorum o yuzden