nesli1111 sezeryanla 2. bebegimi kucağıma aldım çok şükür Rabbim herkesin yarimdicisi olsun kızlar sorum şu sezeryan dikişlerim normal dikiş çok yanıyor onerilerinz varmı kizlr
melek87 nesli1111 bende perşembe gunu sezeryan oldum canim aynı yanma bende de var doktorum hap verdi onu kullanıyorum biraz olsun rahatlatıyo sende bi doktoruna sor istersen
ozgesoy28 nesli1111 Bende sezaryen oldum 5 gün önce ama yapıştırma 1 2 gün yandı şimdi bişey yok neden dikiş yaptırdınız