dnayns ahahah bende aynı durumdayım 39. Haftamdayım kızım aşşağı ineceğine git gide yukarı çıkıyor artık oturamaz oldum yazık yavrum ağızdan doğulacak sandı heralde 😹 benimde açıklığım 0 ne ağrı ne sancı ne nişan ne su hiçbir doğum belirtim yok bebeğim kilosu da çatıma göre ilerde biraz daha doğmazsa napıcam bilmiyorum😢😢😢😢😢