EzgiPeony Sevda9558 19 haftalık hamileyim ara ara alt kaşığımda regli olacakmışım gibi ağrılar olmaya başladı. Bebek hareketlerini hissediyorum artık 😊
Zeynep3535 Sevda9558 16+ 3 olduk ama karnım küçük 😥 harektini 2 gündür hissediyorum çok az şekilde ve benimde ağrılarım oluyor sanırım büyüyor minik 😊😍👶🏻
Zeynep3535 Sevda9558 16+3 haftalığım 😍❤ Cinsiyeti öğrendim 14. Haftamda 👶🏻👼🏻 Tek sorunum kabızlık çekiyorum 🙄 ve yatarken bel ağrısı 😔
SimayBabacanYataan EzgiPeony bu konuda bende yeni başlık açtım adet ağrısı gibi oluyor bende hissetmeye başladım ama çok sık değil 17+2 yim bu arada bazen sanki kasığıma doğru ittiriyor gibi keskin bir baskı sancı arası birşey giriyor
Tintin EzgiPeony bnde 18 haftalık hamileyim dedin gibi kasık agrısı adet sanıcısı gibi normal mi ki acaba 🙄😥
shinemom SimayBabacanYataan bende aynı şeyleri hissediyorum adet ağrısı gibi ağrı var. Doktora gitmeme 1 hafta kaldı bide bu sabah pıtpıtları hissettim ilk defa😂 16+4
Susamm shinemom bnde 16 +2 bende sanki mısır patlar gibi bi his dün gece hissettim sanki kuçuk bir tekme gibiydi yaa belkide gaz ilk bebek olunca anlamiyor insan😊
SimayBabacanYataan Susamm bende 15. Haftada bir kere hissettim insan emin olamıyor değildir gazdır diye ama şimdi oymuş anladım sabah uyanınca sırt üstü yatıp pıt pıt vuruyorum oda sonra pıt yapıyor 😂😂
Zulal09 Selam kızlar 🙋🏼♀️ 15+4 üz bizde ilk zamanlar çok yoğun olan mide yanmaları göğüs hassasiyeti hafifledi perşembe randevumuz var inşallah sağlıklıdır bebeğim 😊 cinsiyet öğrenemedik henüz günler geçmiyor 🤷🏼♀️
SimayBabacanYataan shinemom yüzde 90 erkekti 12 . Haftada 17 deyim değişmez umuyorum çocuğa oğlum oğlum deyip durdum 😻
shinemom SimayBabacanYataan bende aynıyım 13te erkek dedı %80 artık alıstık oglum dıyorum bnde😂😂 16+5 suan
SimayBabacanYataan Nefesliva evet yeni başladı 16.haftada 1 yada 2 defa hissettim gibi oldu ama devamı olmayınca gazdır bağırsaktır dedim şuanda net anlıyorum pıt pıt yapıyor arada özellikle yatarken anlaşılıyor
SimayBabacanYataan Nefesliva hiç belli olmaz öyle düşünmeyin bende baya kilo aldım ama hissediliyor benimki biraz kurtlu hem ne zaman kontrole gitsek yerinde durmuyor uyurken görmedik hiç maşallah belki de ondan ben hissettim erkenden...
SimayBabacanYataan Kizannisi hayır yok 20.haftaya kadar gayet normal herkesim değişiyor.. ablam ilk yeğenimi 20.haftada ikincisini 13.haftada hissetmişti