İyi geceler kızlar ben yine ve yine bu ay da hüsrana uğradım adetime 4 gün var evde test yaptım negatif her zamanki gibi. Bu yalancı belirtiler olmasa tamam diycem olmadı bu ay da ama kasıkta belde ağrı göğüste hassasiyet ve giren kramplardan bıktım ümitleniyor insan cidden üzücü ya. Mesela testten birkaç saat sonra kramp ve ağrılar girdi adet olucam gibi daha şiddetliydi sonra geçti afedersiniz tuvalette peçeteye silerken 2 nokta kadar kan geldi ama daha yok gelmedi. Of ne bileyim yaa yoruldum 7 aydır. Sizde durumlar nasıl?