NebahatBoncuk Merhaba arkadaşlar. 18+5 gebeligim var. Cakat bugun rahminde zonklama tarzi ve batma tarzi agri oluyor. Bebegim büyüyor diye düşünüyorum ama varmıydı aranızda böyle olan. Korkuyorum bebeģime birseý olur diye.
Oziozi NebahatBoncuk bende 18 haftalıgım benımde dun oldu doktora gıttım 🙈 rahim buyudugu için oluyor eger kanaman yoksa bunlar normal dedı rahatladım ☺️ ama şiddetlı olanlarla doktora gorunmek herzamn iyidir içiniz rahatlar
Gigy NebahatBoncuk benim oldu o haftalarda şişkinlik ve gazdan sanırım 1 2 güne geçti geçmez ise yine danışın doktorunuza tabi
NebahatBoncuk Oziozi ya benimde doktorum bol bol dinlen diyor ama yok yani zonklama ki nasil. Bide benim rahim darligim var zaten. Ondan da daha fazla hissediyir olabilirim galiba. Kotuya yormak istemiyorum. Cunku 4 gebeligim kurtajla sobuclandi bu 5 dua edin ins saglikla dogar
Oziozi NebahatBoncuk inşallah saglıkla kucagımıza alırız bebıslerı ☺️iyi düsünün iyi olsun herzaman pozıtıf olmak gerekıyor ben buna ınanıyorum doktorunuz dınlenın dedıyse dogru demıs dınlenın tabıkı ve bişi oldumu gıdın görünün benım de agrılarım şiddetlı oluo bende olurmu bukadar uyutmucak derece dedım olur dedı herkesın vucut yapısı aynı degıl hamıleligide…agrıo ve benım hala bulantılarım bıle çok ama saglıklı olması herseye deger inşallah aylar sonra Daha guzel haberler alırsınız ☺️ 🙏
NebahatBoncuk Oziozi ozellikle gece yataga yatinca agrim olur benim gun icinde bisey yok.ama yataga yatinca batma zonklama oluyor
Oziozi NebahatBoncuk benımde yatınca gecelerı oluyor bazen gecıyor ara ara ama doktorunuzun dedıgını yapın dınlenın ben istırahatteyım devamlı inşallah sagsaglım dogar mınnaklar😌hemen hemen aynı haftamız…