Merhaba Güzel Anne Adayları 🤰
Önceki Hamileliğimde 8+4’te Bebeğimin Kalbi Durmuştu 25 Gün Sonra Farkettim Ve Aldılar 😞 2 Hafta Sonra Tekrar Hamile Kalmışım Şuan 6+2’yim Sanırım (Sanırım Diyorum Çünkü Ultrasondan Ultrasona Fark Ediyo Bazısında Daha Küçük Diyolar) 5. Haftadan Beri Kahverengi Lekelenmem Oluyo Önceki Bebeğimden Kaynaklı Çok Korkuyorum Ve Şuan Çok Küçük Olduğundan Kalp Atışını Duyacağımız Haftaya Gelmeden Progesteron Vs.. Dışında Başka Bi Tedavi Yok Evde Uzan Bekle 7. Haftaya Kadar WC Ve Yemek Dışında Kalkma Diyo Doktorlar... Zaman Geçmiyo 😔 Benzerini Yaşayıp Hamileliği Sağlıklı Devam Edenler Veya Sağlıklı Bitirenler Var Mı Aranızda❓