Deletedmom_5 Merhaba kızlar 10+3 hamileyim midem çok ağrıyor afedersiniz kabızım gaz çıkaramıyorum midem taş gibi oldu maden suyu ve süt içtim ikiside iyi gelmedi başka önerisi olan varmı?
Nslhnkr Deletedmom_5 süt kabız yapıyor malesef ☹️ Sıcak süt iyi gelirdi bnada şimdi gelmiyor. Sadece türk kahvesi içince rahat ediyorum doğal çözümde bulamadım 🥺