Kizlar merhaba şuan 7+4 günlük hamileyim ve iki haftadır bulantidan bişey yiyemiyorum yediğim bir meyve sebze bide arada yoğurt süt çorba akşam yemegi yiyemiyorum peynir bile ağzıma.suremiyirum şuan gelişim ayı bişey yemezsen bebek gelismez diyorlar zorluyorum kendimi ama bulantım çok sizce bebek gelismezmi