Ccff3435 Sisa77 11+2 olduk. Tek hazırlığım robot almak 😀 hem şimdi hemde bebek doğduktan sonra rahat edeceğim inşallah.
momsboys Sisa77 15 haftalık olduk doktorum erkek dedi ama salı netlesecek daha hiç hazırlıga baslamadım. şubat gibi yavas yavas baslarım diyorum daha erken gibi
Aysn0232 Sisa77 bende 15+0 olduk bizde başlamadık hazırlığı kesin olmamakla birlikte kız dedi 20 haftadan sonra başlarım diye düşünüyorum tam kesinleçssin öyle ☺️
Sisa77 EcemUysal benim ikinci gebelik bir kizim var ikincisi ne olur merakla bekliyoruz bizde ogrenince baslariz insallah🥰
EcemUysal Sisa77 benim daha ilk hakkımizda hayırlısı olsun hepimizin saglıkla kucaklarımıza alalım 😇❣
Dilan2912 13+4 olduk geçen gün muhtemelen kıza benziyor dedi daha belli değil belli olsun tam hazırlıklara başlarız ama annem şimdiden beyaz renkte örgüler örmeye başladı
Mavimsiii Sisa77 14+1 olduk merakla cinsiyetı beklıyoruz yurt dışında cınsıyetı erkenden soylemıyolar malesef ben kız dıye hıssedıyorum ılk bebegım 💕 herkes erkek dıyor bakalım hayırlısı . Hazırlık olarakda hiç başlamadım altıncı ayda başlamayı düşünüyorum
tuuugce 12+2 olduk bizde 👶 cinsiyet belli olmadığı için bi hazırlığımız da yok :) 6sında kontrolüm var tahmin yapabilirler mi biliyor musunuz ?
Brcksn tuuugce ikili testte ultrasonda gozukurse yapabilir ama net bisey soylemiyolar cok erken diye bana yuzde 51 kiz dedi 😂
Gamze2259 17+4 hala cinsuyeti öğrenemedim. İkinci bebeğim olcak insallah. İlkinden bı sürü eşya var kalanında cinsiyetine göre alicm ins
Minnakkannesi Sisa77 15+4 olduk henüz bir hazırlığımız yok ikinci olduğundan çoğu şeyi hazır aslında temel seyler alınacak sadece 😌
Brcksn tuuugce ben tam 12 haftaliktim 30 unda dr gittim o zaman soyledi 🥰 tabikide saglikli olsun kuzucuklar ama bende cok merakliydim. Umarim ogrenirsin 🤩