Aysse20 aynen canım güzel mi güzel ama inan çok var gele bu ara kız da asel erkekte ömer asaf falan çok duyuyorum. Bende kız ikiz bekliyorum 30+1 im eski isimlerden koycam birbiri ile de uyumlu değil öyle uyumlu olsun diye uğraşmadık . Zeynep ve elif düşünüyoruz nasip olursa