Gizem97 Merhabalar anneler, hazırlıklara başladınız mı hamilelik nasıl gidiyor, bebişler nasıl 💜💜💛💛❤️
zezeyyy Gizem97 hiç bir hazırlığım yok 2. gebeliğim olduğu için sanırım daha rahatım doğum tarihi de aldık sabırsızlıkla bekliyoruz:)
Nslhnkr Gizem97 hazırlıklar bitmek üzere. Çamasırlarını yıkadım bugün , bnde bitti koptu ayaklarım sırtım 🤪 yorgunluk olmasa keskeee ☹️ Tam 1 saattir kuduruyo tekmeleyip duruyo 😂 hareketli baya 🤪
paradiseeeeee Gizem97 sadece bebek odası aldık oda ay sonu gelicek inşallah başkada çöp almadık Mayıs 20 annesiyi olucam inşallah
ikiponcik_annesi Nslhnkr hazırlıklar bittimi ben daha bi parça bişey almadım 19 haftalığm bebeğin gelişimide 1 hafta önden gidiyo bide ikinci doğum sezeryan olacak diye düşünürsek çokmu geç kaldm yaa kafamda deli sorular 🤣🤣
Nslhnkr Gizem97 amin kuzum hepimizin yavrusu için inşAllah 🙏🏻 Kızçem olucak nasipse 🙏🏻😇 sizde hazırlıklar ne drumda
Eessrra Gizem97 sanırım dolap ve beşik almaktan başlıcam birde korona korkusu sardı beni markete dahi gitmek istemiyorum
Gizem97 Nslhnkr benim de kızçe ❤️ yeni başlıcam bende nerden başlasam neler alsak diye liste yapıyoruz hayırlısıyla bizde başlıcaz bu ay ✨
paradiseeeeee Gizem97 Beylikdüzü eskijiebazar fan aldık çok araştırıtım ettik heryerden alla yukarı aynı fiyat ortalık azdaha güzelse Eminönü havuzlu hana gidicez inşallah çocuğumun ve benim herşeyim ordan alıcam inşallah biliyorsunuz bebek ve anneyle ilgili adanz herşey orda hastane çıkışları küvetler oyuncaklar bebek arabaları lousa setleri anne içim kapı süsleri beşikler herşey her marka orda ebebek deki ti markalarda orda desem yeridir ee İstanbul’un kalbi Eminönü candır 💖
Gizem97 Eessrra o korku bende de var bu süreçte zaten endişeliyiz bi de bu yüzden tedirginlik yapıyoruz Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏
Eessrra Gizem97 amin canım sorma valla mağaza mağaza gezip nasıl alıcam bilmiyorum kıyafetleri falan internetten alsam diyorum oda görmeden almak istemiyorum açıkçası
Ersoylurkye Gizem97 merhaba canim evet basladik besigi cekmecesiyi coktan hazir kiyafetlerede basladik 19 mayis dogum insallah daha cok eksk var tabikki 😊
Dilan1998 Ersoylurkye banada 19 mayıs dedi ama nerden belli oluyor ben normal doğum istiyorum doktor özel hastanede sezeryan olarak mı söylüyor tarih i
Nslhnkr Gizem97 canım bende liste yaptım ama o listeyi de kendi içinde ayırdım. Mesela tekstil ürünlerini ayrı bir yere yazdım. Banyo ürünleri ayrı vs diye gittim. İlk olarak banyodan basladım yada indirime giren bişi olduysa aldım tikledim. En sona tekstili bıraktım az bişi kaldı yani
Gizem97 Eessrra bende öyle mağazaya gitmek istiyorum mayısta uzun kollu mu alsam kısa kol mu kaç aylık derken beynim error veriyor 😂
Sevil2204 Gizem97 Merhaba nisanın ilk haftaları doğumum olacak inşallah çoğu şeyimizi aldık kıyafet beşik v.s ufak tefek şeylerimiz kaldı sadece hamileliğim çok güzel gidiyor 🧿😊🥰
-Kbra8- Ben de inşallah Mayıs annesi olacağım. Daha yavruma çöp alamadım ne avm ye gidebiliyoruz ne başka yerden bakabiliyoruz. Korona mahvetti bizi. Çevremden gelen hediyeler var onun haricinde alamadım henüz 🤭
Hzl -Kbra8- E bebek de indirim oldukca ben internetten aldim bence öyle yapabilirsin simdi de yuzde elli indirim var cozmonot mont aldim çok tatli tulumlar filan elbiseler takimlar 😊bence bak bi derim .
Sevil2204 Gizem97 😊sağol amin canım Allah tüm anne adaylarının yardımcısı olsun sağlıcakla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah olmayanlara da tez zaman da güzel haberlerle müjdelesin 🤲🏼🤲🏼