Rahim kendini 40 günde toparlıyormus o yuzden 40 cıkmasını beklemek lazım birde 40 cıkınca adet gibi bişey olunuyor zaten oda bitince doktorda kontrol edince enfeksiyon falan olmadığından emin olunca ilişki olabilir bence daha erkeni uygun olmaz diye düsünüyorum 🙏