Smyrhkn123 Bence bana gore yeter zaten gunluk makine calisiyo peteklerde gene kuruyo evin icinde fazla alipta evi doldurmayim dedim zaten evim cifit carsisi gibi tabaktan canaktan gecilmiyo bide tayinciyim dusun 😆😆😆
Humeyra25 Smyrhkn123 bende tayıncıuım benim sıkıntım bulunduğum yer biraz sorunlu alısverıs yapma imkanım cok olmuyor elazıg a gittikce yapabiliyorum hafta ıcı de kontrole gıdıcem gıtmıs ken eksikleri tamamlamak istedim o yuzden 0.3 dd kararsız kaldım🙄🤦♀️
Babyy1S Fatma_0 evet suan 19 günluk ilk günden bu yana kullaniyorum sıcak tutuyor 2 tane pijama giydirmek sıcak tutmuyor ama kulotlu corap ayaklarini ve bacaklarini sicak tutuyor alın mutlaka derm
Babyy1S Humeyra25 makine açma derdiniz olur az alirsanız cok alirsaniz da yikama derdiniz olmaz siz bnce orta halli alin bebeginize göre yine alirsiniz ☺
Humeyra25 Babyy1S yeni doğan fazlasıyla yeter diye dusundum yorumları okuyunca da 0.3 kafamı bulandırıyor🤦♀️
Babyy1S Humeyra25 bende kadife aldım bazı pijamalarını tulumları ama kulotlu corap daha sıcak tutuyor cnku bacaklarini sarıyor kulotlu corap alın ben 4 tane aldım tulumda giydirsem veya pijama da giyse altına mutlaka kulotlu corap giydiriyrm ☺