Neden inanmasın ki 15. Haftada hissedilmez diye bir şey mi var kimse de burda durduk yere yalan söylemez heralde böyle bir konuda ben de 15. Haftada hissetdim ama benim ikinci gebeliğim o yüzden erken oldu ilkinde 18. Haftada hissetmiştim ilk gebeliklerde genelde geç hissediliyor o yüzden herkesin gebeliği bir değil her an hissedebilirsin