esratalha canim kisiden kisiye degisir belki bilmiyorum ama gobek deligine cok sonralar cikiyor bende 15 . Haftamda hissettim ilk gebeligim sol yerlesimliydi bebegim solumda hissettim aksamlari uzaninca oluyordu bendede minik minik ilkinde yok ya degildir daha erken dedim ama sonraki gunlerde tekrarlayinca anladimki kizimmis insan ayirt ediyor birkac gun gevtikce ben suan 24 haftaligim bikâc haftadir gobek cevreme yakin hisseidyorm hareketlerini ama genellikle daha asagilarda