Merhaba canım, ben de annemleri yanına doğum ve sonrası için geldim. Gelince devlette kontrollere başladım, daha öncesi hep özel hastaneye gitmiştim. Dr çok iyi, hastanede öyle. Özelde yaptırdığı testleri filan güzelce dosyalayıp yanına almanı tavsiye ederim. İnşallah borcunuzds en kısa sürede biter. Sağlık ve huzurla kavuşman dileğiyle.