Beyzan evet cnm gittim maalesef kalbi durmuş dedi ağlamaktan kendimi alamıyorum hayırlısı böyleymis benim çok az lekem olmutu kanamam hiç olmadı halada yok yarın hastanye yatisim olacak düşmesi için herşeyin hayırlısı olsun inşallah umarım rabbim hayırlı evlatlar verir dileyen isteyen herkese