Ozlem-19 33. Haftada 1923 dedi 34. Haftada 2300 civarı oldu. Salı günü yine gidicem 35. Hafta olacak. 2 hafta geriden geliyor dedi psikolojimi bozdu ben de 34. Haftada başka doktora gittim kendi doktorum 2300 hesaplarken başka doktor 2550 kilosu çok iyi maşallah dedi. Cihazdan cihaza fark ediyor bir de cihazlar her bebeğin aynı kilo ve boyda doğacağını düşünerek hesaplıyor. Halbuki gelişim farklılıkları var genetik faktör var 1.80 anne babanın bebeğiyle 1.60 anne babanın bebeğinin boyu ya da kilosu aynı olamaz içini ferah tut. Gerekirse başka doktora git hiç bir şey söyleme bir de ondan duy ne diyecek diye.