Safa hastanesini önermem ilk bebeğim de düşük yaptım kanamam olunca en yakın diye oraya gittik özlem diye bir doktorun yaklaşımı çok kötüydü bu embriyo düşecek zaten ama ilaç yazayım dedi. Sebep falan söylemedi sonra bizim içimize sinmedi can hastanesine gittik oradaki calibe hanım kan uyuşmazlığımız olduğu için iğnemi vurdu ardından muayene etti ve bebeğin gelişim geriliğinin olduğunu zaten daha fazla devam etmeyeceğini falan bana ve eşime detaylı olarak anlattı 3 gün sorma parça kalıp kalmadığını görmek için tekrar çağırdı . Bir hafta içinde tekrar gittim kanda hormon kaldı mı diye baktı. Ama Şaş’a da düşük yapıyorum diyorum o halde beni 40 dk sıra bekletti Kadın . O kadar ilgisiz ve soğuk bir doktor görmedim . Hastane de çok temiz değil bu arada . Ben bir daha evime çok yakın olmasına rağmen asla gitmem . Şimdi doktorumdan memnunum ama hamileymiş başka doktora geçeceğim can da