Ben astım hastasıyım kokulara hassasım. Bir çok şampuan denedim eczane markaları da dahil ama bir farkı olmadı. Dove un son serisini kullanıyorum. Çünkü gebelik ilerledikçe vücut çok kuruyor saçlarda buna dahil. O bana iyi geldi deneyebilirsin.
Krem için de bence o kadar parayı boşuna verme. Hakiki zeytinyağı, bademyağı vs kullan. Çatlayacağı varsa ne yaparsan yap çatlıyor yani