momy_95 bu ben 🤦🏻 insan hiç mi bişeyden mutlu olmaz ya😣 ama sonra hasta olan insanlara bakıyorum, hamile kalmak için çaresizce bekleyenlere, borç içinde ki insanlara, bin bir çeşit derdi olan insanlara bakınca halime şükrediyorum🤷🏼♀️ mutlu olmak için sebep çok aslında ama biz bu dönemde pek onları göremiyoruz galiba.. 🌼