Busra1606 evet eczaneden reçete yazdırmana gerek yok zaten oksijenli su diyince veriyorlar hergun sabah akşam onunla sildim yüzümü hem yüzümün rengi açıldı hep sivilceler daha çıkarken söndü hiç büyümeden gerçekten hilelikten öncede çok yere gittik çok paraalr döktüm bu sivilce için bide hamilelikte iyice çoğalınca çok moralim bozulmuştu aknefloks diye de krem verdi onu sürüyorum sabah akşam ❤️