Tatlış annisler nasılsınız ? Ben 11 haftalık hamileyim. Normal süreçler de de tek tük sürekli olan sivilcelerim hamilelik sürecimde çok arttı. Artık hiç mutlu değilim bu süreçten. Ne zaman geçer sizce ? Cildiyeye gitmeme gerek var mi? Bir de cinsiyet olarak kız olabilir diyorlar sizce kız olacakmış gibi düşünmeli miyim ? 😅