Merhaba kızlar ben 6 haftalık gebeyim kilolu bi anneyim ne yazıkki 87 kiloayla hamile kaldım normal şartlarda ilk 3 ay iştah kesilmesi olurmus fakat bende tam tersine iştahım açıldı doymak bilmiyorum bu durumu yaşayan varmı? Ve nasıl beslenmeliyim öneriniz varmı? Aynı zamanda insülinde var bende glifor kullanıyordum hamilelik dolayısıyla kestim kullanmayı. Cevaplarını bekliyoruz 🥰