Canım o iğne ve ilaç sağlıksız gebeliği daha çabuk sonlandırmak sağlıklı gebeliği daha çok tutundurmak için var bildiğim kadarıyla. Haftan çok küçük yerleşme kanaması olabilir bende 10-12 haftaya kadar lekelenme yaşamıştım ve doktorum ilaç vermemişti bile 20. Haftada kanama tekrarlayınca kullandım aynı ilaçları ki asıl bu zamanda tehlikeli oluyor. Endişelenmeden doktorunla görüşmelisin hala devam ettiğini söylemelisin pedine bakıcaktır muhtemelen , hem gerek görürse hastanede yapar takibini eve göndermez için rahat etmiş olur , çok geçmiş olsun